Pe 24 noiembrie 2016, a avut loc ediția din 2016 a Galei Forbes Brands for Kids. În cadrul evenimentului au fost premiate 21 dintre cele mai renumite branduri pentru copii.
Gala Brands for Kids a avut ca suport un studiu de piață efectuat împreună cu compania D&D Research, realizat in luna august 2016, pe un eşantion de 1000 de mămici, care au rezidenţă in oraşe cu peste 50000 de locuitori şi care au copii cu vârste între 0 – 5 ani. Strângerea acestor date a fost realizată prin metoda CATI.
Participantelor li s-a cerut să precizeze ce produse din categoriile propuse folosesc pentru copilul lor, să numească marca în care au încredere, să spună care marcă este cea mai sigură pentru copil și să denumească brandul cu cel mai ridicat nivel de calitate din fiecare categorie.
Pe baza răspunsurilor oferite de acestea, s-a realizat un clasament care a mers pe 3 direcții, încredere, siguranță și calitate, analizând 11 categorii de produse, liderii acestor categorii fiind cei care au primit recunoaștere în cadrul Galei Brands for Kids by Forbes
HiPP a fost votat cel mai de încredere brand pentru copii la categoria piureuri BIO pentru sugari, în urma studiului realizat de revista Forbes și de Institutul D&D Research.
CEO la grupul Creative Art.
Îl recomandă experiența de Art Director și Publisher al revistelor Căminul, Bucătăria pentru toți, Bebelu, Industry Insights, și suplimentului ziarului România liberă.